بانک نمونه تقدیرنامه نی‌قلم

تقدیر و تجلیل از افراد پرتلاش و ساعی یکی از شیوه های افزایش انگیزه و تقویت روحیه افراد است. تقدیرنامه نوع خاصی از نامه نگاری اداری محسوب می گردد که در آن بنا به دلیلی خاص، از یک نفر و یا یک مجموعه، جهت موفقیت در یک امر، تشکر و تقدیر به عمل می آید.

ما در سایت موسسۀ فرهنگی هنری نی قلم مجموعه ای کامل و رایگان از فایل ورد word متن تقدیرنامه و لوح تقدیر، جهت تجلیل، تقدیر و تشکر از دانش آموزان، فرهنگیان با موضوعات مختلف اعم از مسابقات قرآن، عترت و جشنواره های فرهنگی هنری، مناسبت های گوناگون از جمله هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی، روز معلم و…. را در یک مجموعه گردآوری کرده ایم.

امیدواریم این مطلب مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد. با ارسال دیدگاه ها و نظرات خود، ما را از میزان رضایت خود از و کیفیت مطالب موجود در سایت موسسۀ فرهنگی هنری نی قلم، مطلع سازید.

مدیران ادارات و مدارس، از طریق گزینه زیر می توانید به این بانک کامل و رایگان فایل ورد word متون تقدیرنامه با بیش از چهل عنوان متن تقدیرنامه ویژه دانش آموزان و فرهنگیان شامل موضوعات مختلف: جشنواره های فرهنگی و هنری، مسابقات قرآن، عترت و نماز، مسابقات کتابخوانی و کتابنوش، فراخوان ملی پویش مهر، سالروز تأسیس امورتربیتی (۸ اسفند)، اجرای برنامه های پرورشی، بزرگداشت مقام معلم (۱۲ اردیبهشت)، پروژه مهر، خیرین امور مادی و غیرمادی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌ریزی و اجرای اردوهای دانش‌آموزی، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی (۳۰ بهمن) و… ویژه فرهنگیان و دانش آموزان دسترسی داشته باشید:

جهت مشاهده بانک نمونه متن تقدیرنامه نی قلم روی دکمه زیر بزنید:

مشاهده بانک تقدیرنامه

درباره ی مدیر کل

مطلب پیشنهادی

دانلود سرود باکلام و بی‌کلام نسل آرمانی گروه نجم الثاقب تهران به همراه متن

سرود و نماهنگ سرود «نسل آرمانی» توسط گروه سرود نجم الثاقب تهران با موضوع فلسطین …

یک دیدگاه

  1. رحیم یوسفی

    سلام؛ خیلی عالیه همه فایل های تقدیرنامه یه جا و رایگان با هر موضوعی در اختیارته، ممنون از مدیریت موسسه شما. خداقوت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *