سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانلود نسخه pdf کتاب راهکارنامه

راهکارنامه شیوه نامه مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور

مسابقات فرهنگی و هنری از فعالیتهای تربیتی است كه به رشد و شكوفایی استعداد و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان کمک شایانی می کند، در این مسابقات دانش آموزان با هدایت و نظارت مربیان و استادان حاذق به رقابتی سالم میپردازند و با فرهنگ و هنر ملی، ایرانی و اسلامی آشنا می شوند.

این مسابقات ابتدا به مسابقات هشتگانۀ امورتربیتی معروف بود، دانش آموزان در رشته های قرآن و نهج البلاغه، ادبی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، کتابخوانی و نشریۀ دیواری با هم به رقابت می پرداختند. با گذشت زمان و ایجاد ضرورتهای جدید این مسابقات رشد کیفی و کمی یافتند و اکنون در 7 بخش (ادبی، پژوهشی، کتابخوانی و کتاب پژوهی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه دانش آموزی، هنرهای دستی- تجسمی) و بیش از 70 رشته برگزار می شوند.

دانش آموزان سراسر کشور همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت، با توجه به علاقه و توانمندی خود برای شرکت در یک رشته از مسابقات فرهنگی و هنری در سطح مدرسه ثبت نام می کنند، این هنرمندان کوچک که می باید قدر بینند و بر صدر نشینند، با یکدیگر رقابت کرده و آثار برگزیدهشان به مراحل منطقه، استان و کشوری راه پیدا میکند.

منظور در دسترس بودن و روشنگری بیش تر مسابقات، نسخه الکترونیک pdf شیوه نامۀ مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری دانش آموزی از طریق آدرس زیر قابل دریافت و دانلود است.

دانلود نسخه کامل کتاب راهکارنامه:

دانلود کتاب راهکارنامه

دانلود [تکی] فرم‌ها و نمون برگهای داوری راهکارنامه (به تفکیک رشته):

دانلود فرم‌ها داوری

دانلود [تکی] سایر فرم‌ها و نمون برگها راهکارنامه:

دانلود سایر فرم‌ها

درباره ی مدیر کل

مطلب پیشنهادی

اس ام اس، پیام و متن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) – ۲۸ صفر

مناسبت بیست و هشتم ماه صفر، مصادف با سالگرد شهادت امام دوم شیعیان، اس ام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *