سه‌شنبه 1 آبان 1403

کسب رتبه پنجم شهرستان اندیمشک در ارزیابی ادارات خوزستان در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

✳ کسب رتبه پنجم شهرستان اندیمشک در ارزیابی ادارات تابعه استان خوزستان در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

 

📝 به گزارش کارشناسی فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک، طی ارزیابی 40 اداره آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق تابعه استان خوزستان در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا (سال تحصیلی 1401-1400)، شهرستان اندیمشک با کسب 204 امتیاز، پس از ادارات بهبهان، دزفول و اهواز ناحیه یک و چهار، در جمع 5 اداره برتر استان قرار گرفت.

لازم به توضیح است، چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور با عنوان «فردا» از مهرماه سال تحصیلی گذشته آغاز شده است. این جشنواره با تنوع نزدیک به 80 رشته انفرادی و گروهی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد. جشنواره فرهنگی هنری فردا به‌‌ عنوان مهمترین جشنواره دانش آموزی، همه ساله با هدف کشف استعدادهای برتر فرهنگی و هنری با حضور پرشور دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

در سال تحصیلی گذشته بیش از 1100 اثر توسط دبیرخانه شهرستان اندیمشک دریافت شد که پس از داوری آثار، حدود 144 اثر برای شرکت در مرحله استانی انتخاب شد.

کسب 12 مقام اول، 26 مقام دوم، 28 مقام سوم استانی حاصل همت دانش آموزان هنرمند و دست اندرکاران و مربیان توانمند در جهت کشف این استعدادها بوده است.

این موفقیت ها را به دانش آموزان هنرمند شهرستان و خانواده های گرامی آنها، مدیران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس و کلیه تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر شهرستان اندیمشک تبریک می گوییم.

درباره ی مدیر کل

مطلب پیشنهادی

افتخار آفرینی معلمان هنرمند شهرستان اندیمشک در دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور

🏆 افتخار آفرینی معلمان هنرمند شهرستان اندیمشک در دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور🏆   📝 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *