در صفحه نخست سامانه همگام ، در بالای صفحه سمت چپ روی کلمه “ورود” کلیک نمایید.
“کد ملی مدیر” و “رمز ورود” را وارد نموده و روی دکمه “ورود” کلیک نمایید.
نکته: تیک قسمت “ورود با حساب کاربری پیش فرض” را بردارید.
نقش خود را به عنوان “مدیر مدرسه” و “واحد سازمانی” یعنی نام مدرسه را انتخاب نموده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.
پس از ورود؛ در داشبورد اصلی “مدیریت کاربران” را انتخاب نمایید.
در بخش مدیریت کاربران، روی “کاربر جدید” کلیک نمایید.
کد ملی مدیر و یا همکار مورد نظر را برای کمیته اجرایی وارد نمایید.
نقش “کمیته اجرایی مدرسه“، تاریخ صدور حکم “1400/07/01” و تاریخ پایان حکم “1401/06/31” را وارد کرده و “ذخیره” نمایید.
بر روی “داشبورد اصلی” کلیک نمایید.
از داشبورد اصلی، بر روی “جشنواره ها و مسابقات” کلیک نمایید.
“مدیریت اعضای کمیته ها” را انتخاب نمایید.
در قسمت عنوان جشنواره، عنوان مورد نظر را انتخاب نمایید.
در قسمت عنوان مرحله، روی آیکون “مدیریت” از ردیف “مدرسه” کلیک نمایید.
در قسمت عنوان جشنواره، روی آیکون “مدیریت” از ردیف جشنواره مورد نظر (نمونه: بیست و دومین جشنواره پرسش مهر) کلیک نمایید.
در سربرگ “تعیین کمیته اجرایی“؛ کد ملی مدیر و یا همکار مورد نظر را برای کمیته اجرایی وارد نمایید، سپس از نقش ها “نقش کمیته اجرایی مدرسه” را انتخاب و در آخر بر روی “ذخیره” کلیک نمایید.
جهت اعمال تغییرات یکبار از سیستم خارج شوید.